Επανασυνδεόμαστε στο σχολείο- Οι e-ιστορίες στην τάξη

Σας ενημερώνουμε για το ηλεκτρονικό έντυπο με τίτλο "ΕπαναΣυνδεόμαστε στο Σχολείο-Οι e-ιστορίες στην τάξη" του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Το έντυπο περιλαμβάνει:

α) Χρήσιμες επισημάνσεις για τη μετάβαση στην ηλεκτρονική τάξη και τη διαχείριση συζητήσεων που είναι πιθανό να προκύψουν σε σχέση με τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό-Covid-19

και

β) Δραστηριότητες ενδυνάμωσης κοινωνικών και συναισθηματικών δεσμών στην ηλεκτρονική τάξη για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας μαθητών σε περιόδους που έχει ανασταλεί η λειτουργία των σχολείων λόγω έκτακτων συνθηκών.

Απώτερος σκοπός αυτή της προσπάθειάς μας είναι να στηρίξουμε τα παιδιά κρατώντας «ενεργές» τις κοινωνικό-συναισθηματικές διαστάσεις της μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ενίσχυσης της ψυχικής ανθεκτικότητας των
μαθητών/τριών μας, αλλά και της δικής μας.

Για να δείτε το έντυπο:

http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/images/pdf/epanasyndeomaste-sto-sxoleio-e-istories-drastiriotites-stin-taksi-COVID-19.pdf

Για να δείτε επιπλέον σχετικό υλικό:

http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/index.php/2020-03-08-17-58-58/186-yliko-gia-ekpaideftikoys-sxoleia 

καθ. Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, Ph.D.,

Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας

Πρόεδρος Τμήματος Ψυχολογίας
Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας και του
Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας Τμήμα Ψυχολογίας